Wycieczka do Sandomierza

17 czerwca klasy 4c i 4b wybrały się na wycieczkę do Sandomierza. Rozpoczęliśmy naszą wyprawę od poznania Gór Pieprzowych. Wspinaczka na punkt widokowy wymagała odwagi i sporej ilości energii, lecz na „szczycie” mogliśmy podziwiać Wisłę i panoramę pobliskiej okolicy. Kolejnym punktem wycieczki był rejs statkiem, a tuż po nim spacer Wąwozem Lessowym, po którym niegdyś przechadzała się sama królowa Jadwiga. Jego ściany sięgają nawet 15 metrów! Po chwili odpoczynku i przerwie obiadowej, ruszyliśmy na dalsze poznawanie zakątków miasta. Wspięliśmy się na Bramę Opatowską, skąd rozpościera  się piękny widok na Sandomierz i dolinę Wisły. Zeszliśmy również kilkanaście metrów pod ziemię, zwiedzając Podziemną Trasę Turystyczną. Zasłużony odpoczynek i smaczne lody zakończyły naszą wycieczkę na sandomierskim rynku. Zmęczeni, ale zadowoleni udaliśmy się w drogę powrotną do Dębicy.

Poprzedni wpis
Następny wpis
Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilitiesWe are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.